Bid jij voor ALLE mensen?

Bid jij voor ALLE mensen?

Hoe diep ben jij in God geworteld? Ga jij met alle naar God of alleen wanneer je problemen hebt. Of wandel je in alles met Hem?

Waar heeft God jou van gered?

Waar prijs jij God voor? Hoe prijs jij God?

Wist je dat vrees niet in de bijbel 365 keer wordt genoemd?

Op welke weg loop jij?

Wat voor taal komt er uit jouw mond? Ik schiet nog wel eens uit met mijn woorden. Wat is voor jou een moment dat er taal uit je mond komt die niet zo gepast is zeg maar?

Zoek jij God in tijden van nood, of kun je het allemaal zelf wel?


Doe jij mee met het lezen van het Biddend Bijbel lees werkboek? Zo ja hoe bereid je je daar dan op voor?
Je kunt het werkboek GRATIS downloaden en uitprinten. Maar mocht je geen printer hebben dan kun je natuurlijk ook mee doen met een schriftje waar je alles in schrijft.
Wat ook leuk is om te doen is : een junkjournal maken. Dit maak je van oude kaarten, stukjes gekleurd papier en hier schrijf of plak je de tekst. Zo heb je een vrolijk boekje aan het einde van de studie.
Je hoort het al de sky is de limit. Maar boven al gaat het erom dat je leest in Gods woord. Dat je bewust bezig bent met de teksten die in het werkboek staan.
Mocht je niet zo creatief zijn, dan kun je dagelijks de tekst op een plaatje vinden op Instagram, Twitter, Google+, en Pinterest, en hier natuurlijk. Wordt volger op een van de social media of van het blog dan blijf je altijd op de hoogte.
Ik hoop dat je mee doet vanaf 1 november.
Fijn weekend,
Blijf dichtbij je Maker.